Kaliteli Afiş Tasarımları Öğrenmek için doğru yerdesiniz.
TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARINA ETKİLERİ
Billboard reklamcılığının özellikle, her geçen gün artan tüketici ve yolcu sayısının yanında yaşam tarzı ve teknolojinin sürekli gelişimiyle orantılı olarak yaygınlaştığı görülmektedir. Tüketici davranışlarına ışık tutmak bakımından yararlı olacağı düşünülen bu araştırmada billboard’ların tüketiciyi nasıl etkilediği, tüketicilerin satın alma kararları üzerinde doğrudan bir etkiye sahip olup olmadığı ele alınmıştır. Veriler basit tesadüfî örnekleme yöntemi kullanılmak suretiyle anket yoluyla elde edilmiştir. Bu çalışmada farklı değişkenler arasındaki ilişkinin ve bu değişkenlerin tüketicilerin satın alma kararına etkisinin ölçülmesi amacıyla çok değişkenli teknikler (faktör ve uyum analizi) kullanılmıştır.
Reklam
Küreselleşmeyle beraber önem kazanan global reklam kavramı günümüzde uluslar arası alanda faaliyet gösteren işletmeler için tek ve geçerli reklam çeşidi olma özelliğini yitirmektedir. Çünkü ne kadar global düşünülse ve genel mesajlar verilmeye çalışılsa da aktarılmak istenen mesaj ülkeden ülkeye değişiklik gösterebilmekte ve anlaşılmasında bazı farklılıklar olmaktadır. Bunun sonucunda reklam çeşitleri içine global reklam kavramı girmiştir. Global reklamla, global anlamda genel bir konsept ve hedeften ayrılmadan reklamın yapıldığı ülkeye özgü lokal özellikleri de içinde barındıran reklamdan bahsedilmektedir. “Global Reklam Kampanyalarında Yaratıcılığın Önemi” isimli bu çalışmada da global reklam kavramı, global reklam çalışmalarında dikkat edilecek noktalar açıklanmış ve bunların en önemlisi olan yaratıcılık ve global reklam anlayışı ilişkisi üzerinde durulmuştur
Kaliteli Afiş Tasarımları Hakkında detaylı sorularınız için bizleri takip edebilirsiniz.
Başarılı Bir Billboard Baskı Nasıl Olmalı?
7 gün 24 saat boyunca tanıtım yapmaya imkan tanıyan billboard baskıların hedef kitleyi etkileyebilmesi için hiç şüphesiz ki birtakım özelliklere sahip olmaları gerekiyor. Bu özellikleri taşıyan billboard’lar ise diğer reklam araçlarından çok daha geniş kitlelere ulaşmanızı garantiliyor. Bu anlamda büyük ebatlara sahip olan billboard’ların bu özelliğini çok iyi değerlendirmek ve billboard baskı tasarımını olabildiğince dikkat çekici hale getirmek gerekiyor. Dolayısıyla billboard baskı tasarımının doğru içerik hiyerarşisiyle kurgulanmış olması son derece kritik. Peki içerik hiyerarşisi derken neyi kastediyoruz? Billboard reklamına ilk bakışta insanları etkilemesi gereken başlık ve bu başlığın altında yer alacak olan açıklamaların birbiri ile uyumu, içerik hiyerarşisinin başlıca ögelerini oluşturuyor. Ek olarak, billboard tasarımında yer alacak fotoğraf ve resim gibi görsel elemanlar da yine içerik hiyerarşisinin parçalarından biri.
Kaliteli Afiş Tasarımları hakkında detaylı bilgi için bizlerle iletişime geçebilirsiniz. Bizleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.